Αναγνώστες

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

inglot amc under eye corrective illuminator



Πρόσφατα επισκέφτηκα το κατάστημα της inglot στην Θεσσαλονίκη.  πολύ προσεγμένο μαγαζί με μεγάλη ποικιλία και οι πωλήτριες πολύ ενημερωμένες χωρίς να θέλουν να σου πουλήσουν ενα σωρό πράγματα, όπως σε άλλες εταιρείες. Ακόμη και όταν τις έδειξα προϊόν απο άλλη εταιρεία και οτι θα ήθελα ενα πινέλο για να το απλώνω, με συμβούλεψαν ότι το καλύτερο "άπλωμα" γίνεται με το δάχτυλο στο συγκεκριμένο. Αντίθετα με την εταιρεία που το αγόρασα μεχρι και την ώρα πληρωμής στο ταμείο με "κυνηγούσαν" να πάρω και το πινέλο τους.
Επανέρχομαι λοιπόν,  πέρα του προϊόντος που πήρα (και η αφορμή για να κάνω το review) όσο και να έψαξα κατι αλλο δεν βρήκα που να με ενθουσιάσει και φυσικά κάτι που να χρειάζομαι άμεσα.
Οι τιμές ουτε απλησίαστες ούτε ομως και προσιτές. φυσικά δεν μπορούσα να φύγω με άδεια χέρια.
πήρα το amc under eye corrective illuminator στα 18€ (2.5 ml). είναι το δικό τους κονσίλερ.






το ΑΜC σημαίνει  Advanced Makeup Components και στην ουσία είναι πιο "επαγγελματικά" στο αποτέλεσμα.
Η συσκευή ειναι σαν μηχανικό μολύβι. Έχει ενα κουμπάκι απο πίσω που το πατάς και βγαίνει το προϊόν.


Η μύτη ειναι σαν πινέλο....  









για να φανεί καλύτερα η κάλυψη του έβαλα στο χέρι μου λίγο ρουζ ώστε να ξεχωρίζει η κάλυψη





Σύμφωνα λοιπόν με την δική μου επιδερμίδα και τις ανάγκες της, το συγκεκριμένο προϊόν δεν καλύπτει πολύ. καλύπτει οπως μου αρέσει εμένα. σε φυσικό αποτέλεσμα! καλύπτει χωρίς να κάνει μάσκα και προπάντων χωρίς να σπάει!!!! σχεδόν όλα μου τα καλυπτικά κονσίλερ μου κάνανε σπασίματα στη διάρκεια της ημέρας. Το συγκεκριμένο δεν είχε κάνει κανένα σπάσιμο και ας το ειχα βάλει απο το πρωί. Κάποια στιγμή έβαλα ξανά ελάχιστη ποσότητα ίσα ίσα για να φωτίσει η περιοχή. 
Οπως είπε και η πωλήτρια αν θέλω έξτρα κάλυψη θα πρέπει να απλώσω πρώτα make up και μετα να βάλω απο πάνω το corrective. Δεν νομίζω οτι θα το κάνω στην καθημερινή χρήση. γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Μεχρι τώρα χρησιμοποιούσα της mac. νομίζω οτι το corrective της inglot με κερδισε.
τελος να σημειώσω οτι εμένα προσωπικά δε με βόλεψε το πινελάκι του. μου κάνει κενα. αρα πάω με την κλασσική μέθοδο...χέρι....
προσοχή στις ποσότητες! ειναι ρευστό και απλώνετε πανεύκολα.

Αλήθεια εσείς έχετε αγοράσει κάτι απο inglot? η γνώμη σας?




*your angel...*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου