Αναγνώστες

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

FIT ME BY MAYBELLINE!!!!!


Καλησπέρα κορίτσια!!! Εδώ και αρκετό καιρό έχω αγοράσει από την νέα σειρά της Maybelline, http://www.maybelline.com/  ,  Fit me δύο προϊόντα!! 
Η συγκεκριμένη σειρά περιλαμβάνει τρία προϊόντα: make up, concealer και πούδρα!! 
Εγώ έχω αγοράσει προς το παρόν μόνο τη πούδρα και το concealer, make up έχω επομένως τώρα δεν το θεώρησα απαραίτητο!!! Αλλά σίγουρα θα το δοκιμάσω αργότερα!!
Αρχικά να πω ότι όλη η σειρά δεν παρέχει κάλυψη στο 100%!! Αναδεικνύει το φυσικό τόνο της επιδερμίδας, και παρέχει μία ανάλαφρη κάλυψη!! Αν έχετε κάποιο σοβαρό θέμα με το πρόσωπο (π.χ. ακμή, σημάδια, κοκκινίλες) δεν θα σας ικανοποιήσει σίγουρα!!
Ας αρχίσουμε λοιπόν με την πούδρα!! Βγαίνει σε τρεις αποχρώσεις, εγώ έχω την απόχρωση νούμερο 220 (natural beige) !! Αυτό που μου άρεσε στη συγκεκριμένη πούδρα είναι το γεγονός ότι ενώ εγώ έχω λιπαρό δέρμα δεν παρατήρησα καθόλου γυαλάδα στα επίμαχα σημεία- φυσικά μετά από αρκετές ώρες εφαρμογής- και επίσης δεν ένιωσα το πρόσωπο μου να είναι " μπουκωμένο" όπως συμβαίνει με άλλα προϊόντα που χρησιμοποιούμε!! Προτιμώ να την φοράω πρωινές ώρες ώστε να δείχνω φυσική και απλή!! Η συσκευασία περιέχει το απαραίτητο πον-πον για την εφαρμογή και καθρεφτάκι!!
Συνεχίζω με το consealer που εγώ προσωπικά το αγάπησα!! Βγαίνει και αυτό σε τρεις αποχρώσεις (εγώ έχω την απόχρωση νούμερο 10). Απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα. Εγώ το βάζω κάτω από τα μάτια για να μου τα φωτίσει λίγο!! Επειδή δεν έχω μαύρους κύκλους δεν μπορώ να σας πω αν τους καλύπτει !  Αλλά αν έχετε κάποιες ατέλειες, κάποιο σπυράκι ή κάποια κοκκινίλα με μία εφαρμογή καλύπτει αρκετά και σε συνδυασμό μετά με την πούδρα το κάνει αόρατο!! Υποθέτω όμως πως το ίδιο θα κάνει και με τους μαύρους κύκλους!!!!!
Και τέλος για το make up δεν μπορώ να εκφέρω προσωπική γνώμη καθώς όπως ανέφερα δεν το αγόρασα!! Αλλά από όσα έχω διαβάσει δίνει και αυτό ένα φυσικό, ομοιόμορφο αποτέλεσμα με ελαφριά υφή !!

Το πολύ θετικό στην όλη σειρά είναι οι προσιτές τους τιμές!!
Εγώ τα αγόρασα από Γερμανία με μία εκπληκτική προσφορά όπου στα δύο προϊόντα είχες αν θυμάμαι καλά έκπτωση 2 ευρώ!! Έτσι βρέθηκα με την πούδρα και το consealer αγορασμένα στην τιμή των 9 ευρώ και τα δύο!! Αλλά οι τιμές τους γενικά είναι πολύ καλές!!
Όποια κοπέλα αναζητάει ένα φυσικό αποτέλεσμα χωρίς να νιώθει αυτό το εφέ της μάσκας και το βαρύ πρόσωπο από τα πολλά καλλυντικά αξίζει να δοκιμάσει αυτήν την σειρά!!

Θα ήθελα να μου γράψετε και την δική σας γνώμη για αυτά τα προϊόντα  πως "έκατσαν" στον δικό σας τύπο επιδερμίδας και φυσικά όποια έχει αγοράσει το make up θέλω την γνώμη της!!!!!

*yours nastazia...*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου