Αναγνώστες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

CC CREAM L'OREAL!!!


Και μετά τις BB creams ήρθε η σειρά των CC Cream, από τα αρχικά Color Corrector. Στα δικά μου χέρια έφτασε (από έναν διαγωνισμό) η CC Cream από την L' Oreal Paris! Για να δούμε τι ακριβώς είναι η συγκεκριμένη κρέμα και μετά θα σας πω και την δική μου άποψη και πως έστρωσε στη δική μου επιδερμίδα!

Η βασική ιδιότητά τους αρχικά είναι η διόρθωση των χρωματικών ατελειών της επιδερμίδας. Όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία: "χάρη στην τεχνολογία τους, οι κρέμες CC απαντούν στις ανάγκες διαφορετικών γυναικών: με τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα μιας κρέμας περιποίησης, αλλά και με τα άμεσα αποτελέσματα στη διόρθωση ατελειών που είναι φανερή από την πρώτη εφαρμογή". 

Η νέα Nude Magique CC Cream της L'Oréal Paris περιέχει:

-ενυδατικό σύμπλεγμα εμπλουτισμένο με γλυκερίνη σε υψηλή συγκέντρωση και ένα παράγωγο γλυκόλης για 24ωρη ενυδάτωση,

- κοκτέιλ βιταμινών με Προ-βιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε για την αναζωογόνηση της επιδερμίδας,
- SPF 12 για την προστασία της επιδερμίδας από τις ακτίνες UV καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας.
Η εταιρεία έχει λανσάρει δύο τύπους: μία κατά των κοκκινίλων στην πράσινη συσκευασία Anti – Redness και μία για τα θαμπά δέρματα στην μωβ συσκευασία Anti-Dullness!





Όσον αφορά τη διόρθωση του χρώματος, oι έξυπνες μικρο-χρωστικές της είναι κλεισμένες σε μικρο-κάψουλες οι οποίες σπάνε τη στιγμή της εφαρμογής και τις απελευθερώνουν με αποτέλεσμα η υφή της κρέμας να αλλάζει, έτσι ώστε να προσαρμόζεται στον τόνο της κάθε επιδερμίδας. 

Αυτά τονίζει η εταιρεία!!

Εγώ έχω την πράσινη κρέμα που είναι κατά των κοκκινίλων!!

Όπως βλέπετε στην εικόνα που ακολουθεί η κρέμα αρχικά έχει ένα πράσινο χρώμα.


Το χρώμα όταν έρχεται σε επαφή με το δέρμα αλλάζει και γίνεται καφέ!!.


Η δική μου επιδερμίδα πέρα από τις κοκκινίλες που διαθέτει και για αυτό επέλεξα αυτή τη κρέμα (όταν μου ζητήθηκε από τον διαγωνισμό), έχει και τάσεις ακμής!! Την χρησιμοποίησα λίγες φορές, την πρώτη απελπίστηκα!! Μου κάλυψε τις κοκκινίλες,δεν τις εξαφάνισε φυσικά αλλά δεν νομίζω ότι περιμένουμε και κάτι τέτοιο από ένα προϊόν. Ένα αρνητικό είναι ότι δεν προσφέρει καμία κάλυψη σε ατέλειες π.χ. σπυράκι!! Επίσης δεν μου άρεσε αυτό το χρώμα που παίρνει στην επιδερμίδα!! Το θεωρώ πολύ σκούρο!! Στην αρχή τρόμαξα!! Επειδή έχει αρκετά λιπαρή σύνθεση θα πρότεινα σε όσες έχετε λιπαρό δέρμα να χρησιμοποιήσετε από πάνω και λίγη πούδρα, κάτι που έκανα και εγώ!!

Φυσικά θα τις δώσω και άλλη ευκαιρία! Θεωρώ ότι στο δικό μου δέρμα δεν έστρωσε καθόλου καλά, λόγω του ότι έχω θέματα λιπαρότητας και τάσεις ακμής!! Σε άλλα δέρματα ίσως έχει στρώσει υπέροχα!! Για αυτό κορίτσια περιμένω την δική σας γνώμη για την συγκεκριμένη κρέμα, σας έχει βολέψει, έχετε δει διαφορές??

*yours nastazia...*

2 σχόλια:

  1. nai k go thn phra aythn thn prasini k einai xalia. oti k na kaneis distixos etsi tha einai! pali kala esi tin kerdises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα ένα θετικό είναι ότι την κέρδισα!! αλλά όπως είπα θα της δώσω και άλλη ευκαιρία αν και πιστεύω ότι σε δέρματα χωρίς προβλήματα θα είναι μια χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή