Αναγνώστες

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

kyana review


Είμαστε πολύ χαρούμενες που δοκιμάσαμε τα προϊόντα που μας έστειλε η κυανα!!! Αγαπημένη εταιρεία που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη! Η εταιρία δραστηριοποιείται στον τομέα των επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου.

Μας  έστειλε να  δοκιμάσουμε το 2 phase restoring spray soft aqua, colour protect. Στη ουσία είναι Μαλακτικό νερό & Spray αναδόμησης 2 φάσεων.
Το ανακινείται πριν τη χρήση και εφαρμόζετε το προϊόν, ψεκάζετε ειτε σε υγρά  ειτε σε στεγνά μαλλιά και προχωράτε στο χτενισμα. 



Εκανε τα μαλλιά μου τρομερά ευκολοχτενιστα!!! εδωσε  ένα υπεροχο αποτέλεσμα χωρις να δείχνει «βαρυ» το μαλλί και επίσης ένιωθα την τρίχα πολύ ενυδατωμένη!!!!
Να σας πω την αλήθεια, το συγκεκριμένο το είχα αγοράσει πέρσι το καλοκαίρι και μου είχε αρέσει πάρα πολύ!!!! ήθελα να το ανανεώσω αλλά η αγαπημένη kyana φρόντισε!!! 

Από την σειρα  kyana natural , herbοria max, μάσκα αναζωογόνησης  με εκχύλισμα φυκιών!!! Χαριζει ζωντανια στην τριχα και χαρη στην ειδική δραση της στοχευει στην πληρη αναζωογόνηση και ανασύσταση των κατεστραμμενων λεπιών της τριχας! 
Για την συγκεκριμενη ένα εχω να πω!!!! It works!!!! είναι παρα πολύ καλη!!! Την αφησα πανω στο μαλλι και το εκανε ευκολοχτενιστο και μοσχομυριστο!!!! Υπεροχο και αυτό το προιον!!!!

Επισης από την σειρα kyana natural, herboria max, shampoo με λαδι argan. Ε καλα οι περισσότεροι ξερουμε τι κανει το argan oil, αλλα οσοι δεν ξερετε το λαδι αργκαν είναι εξαιρετικά πλούσιο σε βιταμινη Α,Ε και λιπαρα οξεα Ωμεγα. Δηλαδη….. ενυδατώνει. Σφραγίζει την υγρασία και αναδομεί το στέλεχος της τρίχας!!!
Εντάξει, δεν ένιωσα κάποια τρελή διαφορά αλλά σε συνδυασμό με την μάσκα που ανέφερα πιο πάνω, κάνει υπέροχα μαλλάκια!!!!

Τέλος shampoo life box για λιπαρά μαλλιά, Εγώ, ευτυχώς, δεν έχω λιπαρά μαλλιά αλλα το δοκίμασε συγγενικό μου πρόσωπο (του οποίου τα στοιχεία θέλει να μείνουν ανώνυμα ) έμεινε έκπληκτο!!! Ενώ έλουζε το μαλλάκι του κάθε μέρα ,λογω λιπαρότητας, με το συγκεκριμένο τα έλουζε στην 3η μέρα!!! Και μυρίζει και αυτο, τέλεια!!!!!

Αυτά είχα να πώ!!! Ευχαριστούμε πολύ την kyana για την γνωριμία με τα εκπληκτικά προϊόντα!!!!
Πραγματικά αξίζουν την προσοχή σας!!!



Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα και τα καταστήματα της kyana θα βρείτε εδω



* yours angel's  & nastazia's ...*



2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review! Έχω δοκιμάσει το spray αναδόμηση και το σαμπουάν για λιπαρα μαλλιά και είμαι πολύ ευχαριστημένη:)
    Φιλιά!

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε πολυ ειρηνούλα! ναι η kyana εχει πολύ ωραία προϊόντα!!!

      Διαγραφή