Αναγνώστες

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Glowbox Ιούνιος 2013!!

Το Glowbox Ιουνίου μας επιβεβαιώνει ότι το καλοκαίρι είναι εδώ!!! Και αυτό συμβαίνει με το που ανοίγεις το κουτί!!!!
 



Δείτε τα καλούδια που είχε το κουτάκι μου!!!!! 
APIVITA κρέμα προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες 150ml. Η συγκεκριμένη κρέμα περιέχει θαλάσσια λεβάντα (!!!!), λυκοπένιο, βιταμίνη Ε και .. πρόπολη! με SPF50.
AVON mascara mega effects. Η μάσκαρα που διαβάσαμε τόσα για αυτήν!! Με δύο κινήσεις super όγκος και καμπυλότητα και το πιο σημαντικό, χωρίς κόμπους
JANE IREDALE lip & cheek stain. Τέλειο προϊόν για όσες τους αρέσει το natural μακιγιάζ! Είναι μαγικό!!! Προσαρμόζεται στην κάθε επιδερμίδα δίνοντας το χρώμα που τις ταιριάζει !!! Το λεγόμενο χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο! Μιας και κάνει και για τα χειλάκια και για τα μαγουλάκι! Από έλαιο ελιάς και αβοκάντου και κερί μέλισσας & τριαντάφυλλου!!!
NUXE huile prodigieuse 30 ml. Λαδάκι με έλαια και βιταμίνη E για θρέψη και αναδόμηση και ενυδάτωση! Για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα!!
SEPHORA βερνίκι νυχιών. Όπως έχετε καταλάβει μου αρέσει το natural make up. Ναι, ακόμη και στα νύχια! Το λάτρεψα το συγκεκριμένο βερνίκι! Δυστυχώς δεν έχει μεγάλη διάρκεια...
THAT'S BETTER face lift 50 ml. Με acai berry, υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε.   Κορίτσια η συγκεκριμένη μάσκα κάνει μικρά θαύματα στην επιδερμίδα! Παρόλο που έχω μικτή επιδερμίδα, με τάση προς ακμή, παρόλο που η συγκεκριμένη κρέμα είναι για ξηρές επιδερμίδες "έκατσε" πολύ καλά πάνω μου!!! Μείωσε τις λεπτές γραμμές και έκανε το δέρμα μου πιο φωτεινό!!! 




απίστευτα λεπτόρευστη!!!!!






 πολύ καλή μάσκαρα!




 λαδάκι για σώμα, πρόσωπο και μαλλιά. Προσωπικά το έβαλα μόνο στις άκρες των μαλλιών




το λάτρεψα αυτό το stain!!! θα το αγοράσω σε κανονικό μέγεθος!!!





δεν είναι τέλειο;;;;!!!!!!!!!!!!!!






*yours angel...*

2 σχόλια:

  1. Κορίτσια με βάλατε σε μεγάλες σκέψεις!! Λέω να κάνω κι εγώ την συνδρομή μου!!!

    www.thefashionvoyage.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατερινακι μου, εμεις αγορασαμε το συγκεκριμένο επειδη ειχαν ανακοινώσει τα προιοντα! πραγματικά άξιζε! τώρα για του ιουλιου...δεν θα πούμε το ίδιο! βέβαια αυτή είναι η δική μας άποψη! Είμαστε σίγουρες πάντως ότι θα επιλέξεις το σωστό κουτάκι για σενα!!!! :DDDDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή