Αναγνώστες

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

haul lavera & inglot

εκπτώσεις!!!

Για μένα εκπτώσεις είναι αγορές σε πράγματα που είναι λίγο πιο "τσιμπημένες" οι τιμές τους και δεν μπορώ να αγοράσω , με τόση άνεση, σε κανονική περίοδο!
σήμερα λοιπόν έχοντας τελειώσει το bronze μου επισκέφτηκα την inglot. Ηθέλα να πάρω και το corrective, που τόσο αγάπησα, άρα ήταν ευκαιρία. Δυστυχώς όμως, στην περίοδο των εκπτώσεων δεν υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα προϊόντων. Έτσι πήρα μονο το bronzer γιατι το χρώμα που χρησιμοποιώ εγω για κάτω απο τα μάτια ( και απ ότι φάνηκε και οχι μόνο εγω :((((    ) είχε εξαντληθεί!
Το συγκεκριμενο , που λέτε, bronzer είναι ματ και δινει ενα πολύ διακριτικό αποτέλεσμα. Εχει βιταμίνη Ε μεσα και αφηνει τελείωμα κρέμας. Η συγκεκριμένη σειρά απορροφά και την λιπαρότητα!! και το καλύτερο δεν έχει ούτε paraben και δεν δοκιμάζεται σε ζωα!!!

http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/
  
Ήθελα και ένα ρουζ σε χρώμα ροδάκινου (peach)... ε μη σας τα κουράζω, δεν πήρα...είχαν τελειώσει!!

Κάνοντας λοιπόν την βόλτα μου αποφάσισα να πάω στο αγαπημένο μου μέρος! Lavera (σχετικό post εδώ )... τα ήθελα οοοολα!!! Έχω πάθος με αυτή την εταιρεία!!! Θα μπορούσα ωωωωρες ολόκληρες να γραφω και να μιλάω για αυτην!!!
Στο προκείμενο ... έφυγα μόνο με 2 προϊόντα αυτή τη φορά! 
Το ροδακίνι μου ρούζ και concealer.
Το ρουζ στο χρώμα που ήθελα και μέσα στην συσκευασία έχει δικό του πινελάκι και καθρέφτη πράγμα που σημαίνει πως σταματάω να κουβαλάω καθρέφτη και πινέλο στην τσάντα μου ( που μεταξύ μας πιο πολυ για βαλίτσα μοιάζει :P ) . Πολύ καλή απόδοση χρώματος και πολύ σταθερό. Ενα θα σας πω! Καταμεσήμερο καλοκαίρι και άντεξε!!! ps. ιδρώνω πολύ!!!
Και concealer την ανοιχτή απόχρωση. Η κάλυψη του μέτρια προς ελαφριά. Θα σας πω το γνωστο, ότι αν βάλετε λίγη παραπάνω ποσότητα καλύπτει ιδανικά. Προσοχή όμως ΟΧΙ υπερβολές! Ενυδατικό, δεν έκανε ρυτίδες επειδή το φορούσα ώρες, και μέσα σε όλα αυτά κάλυψα και κατι..κοκκινάκια στο πρόσωπο!


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/



*yours angel ...*


2 σχόλια:

  1. caramelitsa, ναι είναι πολύ καλό!!! έχει διάρκεια και απορροφά την λιπαρότητα. Και για μένα που δεν μαυρίζω και θέλω πολύ natural μακιγιάζ είναι ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή