Αναγνώστες

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Vidal Sassoon Pro SERIES - Pantene Pro-V Youth Protect 7

Όσες παρακολουθείτε την σελίδα μας στο Facebook, θα έχετε σίγουρα δει ότι είχα παρευρεθεί στην παρουσίαση νέων προϊόντων εδώ στην Γερμανία από δύο εταιρείες, την Vidal Sassoon και την Pantene Pro-V.
Εδώ στην Γερμανία γίνονται, όπως και στην Ελλάδα φυσικά, συχνά παρουσιάσεις νέων προϊόντων και στοχεύουν πολύ επίσης στην διάθεση δωρεάν δειγμάτων, ώστε να τα γνωρίσει ο κόσμος πριν ακόμα κυκλοφορήσουν!!
Ας πάμε να δούμε ξεχωριστά τα προϊόντα από τις δύο εταιρείες και να σας πω την γνώμη μου:

Vidal Sassoon Pro Series:


στην παρουσίαση λοιπόν έγινε η γνωριμία με την νέα σειρά αφρού και λακ!!
Τα συγκεκριμένα που εμένα μου δόθηκαν μετά την παρουσίαση είναι για έξτρα όγκο-volume!
Αυτά που ειπώθηκαν στην παρουσίαση για την λακ αρχικά ήταν: είναι ένα hairspray που υπόσχεται έως και 24ωρο κράτημα χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την ρίζα μέχρι τις άκρες, χωρίς να τα λιγδώνει! Προστατεύει από την UV-ακτινοβολία και προσφέρει λάμψη και όγκο φυσικά!! Στεγνώνει γρήγορα, αφήνει τα μαλλιά ευκολοχτένιστα χωρίς να κολλάνε!!
Είναι στα 400ml και η τιμή του τουλάχιστον στην Γερμανία είναι στα 3,50€.


Η δική μου γνώμη: καταρχήν είμαι τρελαμένη με το άρωμα, μου αφήνει μία λουλουδένια μυρωδιά που δεν είναι καθόλου έντονη, πολύ ευχάριστη και διακριτική!! Σε καμία περίπτωση δεν κρατάει 24 ώρες και δεν πιστεύω ότι υπάρχει προϊόν που να διαρκεί τόσο!! Εγώ μερικές φορές το έβαζα σε κοντινή απόσταση και ιδίως στο σημείο της φράντζας που έχω στο πλάι και πραγματικά μου το κοκάλωνε!! Ίσως φταίω και εγώ βέβαια γιατί η απόσταση ήταν κοντινή και οι ψεκασμοί αμέτρητοι!! Σε γενικές γραμμές μου άρεσε και σίγουρα θα το αντικαταστήσω με της wella που μέχρι πρότινος είχα!!
Πάμε και στον αφρό! Και αυτός ενδείκνυται για χρήση και προσφορά όγκου από την ρίζα ως τις άκρες. Προσφέρει κατά την διάρκεια της ημέρας έξτρα δυνατά μαλλιά και σταθερό όγκο. Και για να μην επαναλαμβάνομαι ότι ανέφερα στην λακ ισχύει και εδώ!!
Είναι στα 250ml και η τιμή του γύρω στα 3€.

Η δική μου γνώμη:  ένας απλός αφρός, δεν είδα κάτι ιδιαίτερο, τον χρησιμοποιώ όταν θέλω να κάνω τα μαλλιά μου πιο σπαστά, η αλήθεια είναι ότι δίνει αρκετό όγκο και ανάλογα πως θα χρησιμοποιήσει κανείς την φυσούνα δίνει όμορφο ογκώδες αποτέλεσμα!! Αλλά δεν έχω ξετρελαθεί ιδιαίτερα, βασικά ποτέ δεν έχω μείνει ικανοποιημένη με όσους αφρούς έχω δοκιμάσει!!
Η σειρά Volume περιέχει σαμπουάν και conditioner.

Pantene Pro-V Youth Protect 7


Μία νέα σειρά ήρθε από την  Pantene. Η σειρά Προστασία νεότητας 7- Youth protect 7. Και τα μαλλιά γερνάνε και ναι θέλουν την δική τους σειρά περιποίησης  για να δείχνουν πιο υγιή και νεανικά!
Η σειρά αποτελείται από πέντε προϊόντα, εμένα στην παρουσίαση μου δώσανε όπως βλέπετε στην εικόνα πιο πάνω τρία καθώς και δειγματάκια!!
1. Σαμπουάν. Το συγκεκριμένο σαμπουάν προστατεύει τα εφτά σημάδια των νεανικών μαλλιών: δύναμη, όγκο, λάμψη, απαλότητα, ενυδάτωση, ελαστικότητα στις άκρες και επανόρθωση φθοράς. Το αντιγηραντικό σύστημα αναζωογονεί την τρίχα και διατηρεί την νεανική εμφάνιση των μαλλιών βοηθώντας τα να παραμένουν δυνατά, λαμπερά και με όγκο! 
Αυτό που μου δόθηκε εμένα είναι στα 250ml αλλά υπάρχει και σε μεγαλύτερη ποσότητα, τα 250ml εδώ κοστίζουν περίπου 1,50€.
2. Conditioner. Ισχύουν όλα αυτά που προσφέρει το σαμπουάν!! Βελτιώνει την αίσθηση και την όψη των μαλλιών και τα αφήνει ευκολοχτένιστα χωρίς να δημιουργεί κόμπους και άλλα ενοχλητικά σημάδια!! Το περιεχόμενο του στα 200ml κοστίζει και αυτό γύρω στα 1,50€.

3. BB Cream. Αυτό το προϊόν εμπνευσμένο από την BB Κρέμα για το πρόσωπο, δεν χρειάζεται ξέβγαλμα, επανορθώνει την τρίχα από τη φθορά του χρόνου και χαρίζει στα μαλλιά υγιή εμφάνιση και μεταξένια απαλότητα. Φυσικά σε αντίθεση με τις BB κρέμες για την επιδερμίδα, δεν περιέχει χρωστικές και δεν επηρεάζει το χρώμα των μαλλιών.

7 σε 1 για μαλλιά με νεανική εμφάνιση

1- Δύναμη
2- Λάμψη 
3- Απαλότητα 
4- Ανάλαφρη περιποίηση 
5- Ενυδάτωση 
6- Επανόρθωση φθοράς
7- Ελαστικότητα στις άκρες

Είναι στα 145ml και κοστίζει 6€.

Η δική μου γνώμη??

Έχω αγαπήσει την BB Cream! Εκπληκτική μυρωδιά, τόσο που θέλω να την μυρίζω συνέχεια!!
Εγώ την χρησιμοποιώ το βράδυ εφαρμόζω στα μαλλιά μια μικρή ποσότητα στις άκρες αρχικά και μετά ανεβαίνω προς τα πάνω και την αφήνω να δράσει όλη νύχτα!! Σας συστήνω πραγματικά να την δοκιμάσετε, είναι εκπληκτικό προϊόν και αφήνει τα μαλλιά απαλά και με πιο υγιή εμφάνιση!!
Σε συνδυασμό με το σαμπουάν και το conditioner έχω δει σε περίοδο δύο βδομάδων που τα χρησιμοποιώ μια βελτίωση στην εμφάνιση της τρίχας και φυσικά είναι πιο απαλά και πιο δυνατά!!
Φυσικά σίγουρα τα αποτελέσματα που προσφέρει η σειρά θα εμφανιστούν σε βάθος χρόνου και με συνεχή χρήση και σίγουρα με όσο το δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία των μαλλιών!!
Ελπίζω λοιπόν να καταφέρω να αποκτήσω πιο υγιή και δυνατά μαλλιά, γιατί μην ξεχνάμε ότι και αυτά χρειάζονται την φροντίδα τους!!
Η σειρά ολοκληρώνεται με την μάσκα και με το spray ενδυνάμωσης της τρίχας!

Πείτε μου αν έχετε χρησιμοποιήσει κάτι από όλα αυτά τα προϊόντα και πως ταίριαξαν σε εσάς??

Φιλάκια πολλά!!!!!!!


*yours nastazia ...*




2 σχόλια:

  1. η πρώτη σειρά φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι είναι αρκετά καλά και τα δυο προϊόντα, εγώ βέβαια έχω μια προτίμηση παραπάνω στην λακ!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή