Αναγνώστες

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Το "θαύμα" της Lancome


Εδώ και λίγες μέρες έχω στην κατοχή μου το νέο miracle cushion της Lancome. 
Ένα πραγματικά καινοτόμο προϊόν. Το θαυματουργό μαξιλάρι της Lancome! 


Μια πολυτελή συσκευασία για ένα τόσο ξεχωριστό foundation. 

Eξωτερικά έχει ,σαν μεγάλο καθρέφτη, θα το χαρακτήριζα για ένα γρήγορα check του μακιγιάζ μας. Ανοίγοντας την συσκευασία βλέπουμε το σφουγγαράκι για το άπλωμα του προϊόντος και ανοίγοντας το εσωτερικό καπάκι φτάνουμε στο μαξιλαράκι που κρύβει όλο το μυστικό.



Πιέζουμε το σφουγγαράκι ελαφρά στο προϊόν και τοποθετούμε στην επιδερμίδα με ταμποναριστές κινήσεις




Μετά την τοποθέτησή του νιώθεις αμέσως μια δροσιά.. σαν να βρέχεις το πρόσωπό σου με νερό. 
Δεν έχει ιδιαίτερη κάλυψη, είναι άοσμο και δεν είναι λιπαρό.

Προσωπικά, απλώνω πρώτα την bb cream (cc, dd, κάτι απο ολα αυτα) και έπειτα περνάω σαν πούδρα το cushion, σαν τελείωμα στο μακιγιάζ μου απο πάνω.  Μου δίνει έξτρα ενυδάτωση, φωτίζει και κάνει ομοιόμορφο το μακιγιάζ μου. Οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και να το περάσω δεν επηρεάζει καθόλου το υπάρχον μακιγιάζ μου (όπως το ρουζ ή το μπρoνζερ μου) ισα ισα δίνει μια ξεκούραστη όψη. Δεν ξέρω πως να σας το περιγράψω αλλά είναι , όντως, ενα μικρό "θαύμα" για την επιδερμίδα!
Τις ημέρες που δεν θέλω μεγάλη κάλυψη, πχ. τώρα που καλοκαιριάζει, βάζω την αντηλιακή μου μόνο και περνάω το miracle cushion. Και πάλι τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. 



*yours Angel....*



4 σχόλια:

  1. Φαίνεται υπέροχο αλλά φαντάζομαι θα είναι ακριβούτσικο έτσι;Κάποια στιγμή μπορεί να το δοκιμάσω!
    Μόλις έγινα μέλος στο όμορφο blog σας,θα χαρώ αν επισκεφτείτε και εσείς το δικό μου.
    Φιλιά!!!
    http://lipstickandlacelov.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ εκμεταλλεύτηκα το 30% που είχαν στα attica και το πήρα κάτω από 30 ευρώ. έχει βγει πλέον μόνο το ανταλλακτικό χωρίς την εξωτερική συσκευασία που κοστίζει γύρω στα 20 ευρώ!! ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια, γίναμε μέλη και εμείς!!!!! φιλιά πολλά δέσποινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poli kali i lisi me thn agora antalaktikou. euxaristoyme gia to tipp

    ΑπάντησηΔιαγραφή